ενημέρωση 5:12, 19 November, 2017

«Όπως η μαγεία» - Οι επιστήμονες βρήκαν τρόπο να ξανακάνουν τα παλιά ανθρώπινα κύτταρα σε νέους

Οι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει πώς να κάνουν και πάλι παλιά ανθρώπινα κύτταρα νέους μέσω αναζωογόνησης. Είναι μια συναρπαστική ανακάλυψη που θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μεγαλώνουν.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Exeter και του Πανεπιστημίου του Μπράιτον διαπίστωσαν ότι θα μπορούσαν να αναζωογονήσουν γερά κύτταρα, κύτταρα που είχαν σταματήσει τον φυσικό κύκλο ανάπτυξής τους, προκαλώντας τους να αρχίσουν να χωρίζουν ξανά. Το πείραμα διαπίστωσε ότι δεν φαίνονται μόνο νεότεροι, αλλά συμπεριφέρονται και σαν νεώτερα κύτταρα.

"Όταν είδα μερικές από τις κυψέλες στο πιάτο πολιτισμού αναζωογόνηση δεν μπορούσα να το πιστέψω. Αυτά τα παλιά κελιά έμοιαζαν με νεαρά κύτταρα. Ήταν σαν μαγικό,» είπε ο ερευνητής Δρ Eva Latorre. «Επανέλαβα τα πειράματα αρκετές φορές και σε κάθε περίπτωση τα κύτταρα αναζωογονήθηκαν. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος από τις συνέπειες και τις δυνατότητες αυτής της έρευνας. "