ενημέρωση 1:06, 3 July, 2020

τροφές που χαρίζουν μακροζωία

πέντε διατροφικές συνήθειες που μπορούν να σας χαρίσουν μακροζωία, σύμφωνα με τις συμβουλές των ειδικών.

Όλοι θέλουν να ζήσουν μια μακρόβια ζωή. Ο στόχος, ωστόσο, της μακροζωίας δεν είναι μόνο τα πολλά αλλά κυρίως και τα καλά χρόνια, με βελτιωμένη ψυχική και σωματική ευεξία και την ικανότητα να είμαστε σωματικά ενεργοί και ανεξάρτητοι. Αν και τα γονίδια διαδραματίζουν κάποιο ρόλο, ο τρόπος ζωής είναι πολύ πιο σημαντικός παράγοντας, με την διατροφή να αποτελεί μεγάλο κομμάτι του παζλ. Υιοθετώντας τις ακόλουθες διατροφικές συνήθειες μπορείτε να επεκτείνετε την ζωή σας και να απολαύσετε πραγματικά την κάθε σας ημέρα.

1. Λαχανικά & φρούτα

Αν και το ακούτε συχνά αποτελεί μία από τις σημαντικότερες διατροφικές συνήθειες, που ωφελούν πραγματικά τον οργανισμό. Στοχεύετε σε τουλάχιστον πέντε μερίδες την ημέρα, καθώς πέρα από την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, επωφελείστε και από περισσότερα χρόνια ζωής. Δοκιμάστε να εντάξετε στην διατροφή σας δύο φλιτζάνια φρούτων και τρία λαχανικών, με το ένα φλιτζάνι να είναι περίπου στο μέγεθος της μπάλας του τένις. Το πρώτο φλιτζάνι φρούτων θα μπορούσε να συνοδεύσει το πρωινό σας και το δεύτερο να αποτελέσει ενδιάμεσο σνακ. Τα λαχανικά είναι ιδανικά για το μεσημεριανό αλλά και το βραδινό γεύμα.

2. Ξηροί καρποί

Καθόλου τυχαία δεν είναι η σύνδεση της μακροζωίας και των ξηρών καρπών αφού αποτελούν διατροφικές ενεργειακές «μονάδες», καθώς περιέχουν καλά λιπαρά, φυτικές πρωτεΐνες, ίνες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και βασικά μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως το κάλιο και το μαγνήσιο. Ένα τέταρτο ενός φλιτζανιού ή δυο κουταλιές της σούπας βούτυρο από ξηρούς καρπούς αποτελεί την ημερήσια συνισταμένη μερίδα. Δοκιμάστε να τους προσθέστε στο smoothie σας ή να τους σπάσετε σε κομμάτια και να τους ανακατέψετε με την σαλάτα σας.

 

3. Λιγότερο κρέας, περισσότερες φυτικές ίνες

Για την μακροζωία θα πρέπει να εντάξετε στις καθημερινές διατροφικές σας επιλογές περισσότερα φυτικά γεύματα, μειώνοντας το κρέας. Τα φασόλια και οι φακές αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικές τροφές, που μπορείτε να καταναλώσετε σκέτες ή και σε σαλάτες.

4. Μην ξεχνάτε το πράσινο τσάι

Θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το πράσινο τσάι ως το δώρο της φύσης προς τον άνθρωπο, αφού έχει αποδειχθεί σε πληθώρα ερευνών ότι μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου, καρκίνου, διαβήτη τύπου 2, νόσου Alzheimer αλλά και παχυσαρκίας. Αυτό όπως είναι φυσικό συμβάλλει καθοριστικά σε πολλά χρόνια ζωής γεμάτα ευεξία και ευημερία. Εκτός από πόσιμο, μπορείτε αφού το βράσετε να το προσθέσετε στα smoothie ή στην βρώμη σας, στις σούπες όπως και στις σάλτσες ή τις μαρινάδες.

Τελευταία τροποποίηση στιςΤρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020 11:53

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.