ενημέρωση 5:53, 16 November, 2018

Στοχευμένες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά σε δέκα λεπτά

Τονώστε τους κοιλιακούς σας με την παρακάτω δεκάλεπτη προπόνηση σε γρήγορο ρυθμό.

Δε θα χρειαστεί εξοπλισμός. Αυτό που θα χρειαστεί είναι να ενεργοποιήσετε τον πυρήνα σας μέσω μιας σειράς ασκήσεων, συμπεριλαμβανομένων της σανίδας και των ροκανισμάτων.

Αυτές οι ασκήσεις και οι απαιτητικές παραλλαγές τους, είναι ικανές να κάψουν το κοιλιακό λίπος!

Πολυμέσα

Τελευταία τροποποίηση στιςΠέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2018 10:24

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.