ενημέρωση 3:34, 31 January, 2023

Πρώην υπάλληλος του Ινστιτούτου του Πενταγώνου επιβεβαίωσε τη μελέτη παθογόνων παραγόντων στην Ουκρανία

Kirillov: πρώην υπάλληλος του Ινστιτούτου του Πενταγώνου επιβεβαίωσε τη μελέτη παθογόνων παραγόντων στην Ουκρανία

ΜΟΣΧΑ, 24 Δεκεμβρίου - RIA Novosti. Ο Ρίτσαρντ Μπόσερ, πρώην υπάλληλος του Ερευνητικού Ινστιτούτου Στρατού των ΗΠΑ, επιβεβαίωσε το γεγονός ότι εργάζεται με επικίνδυνα παθογόνα σε εργαστήρια της Ουκρανίας που χρηματοδοτούνται από το Πεντάγωνο, δήλωσε ο Ιγκόρ Κιρίλοφ, επικεφαλής των δυνάμεων ραδιενέργειας, χημικής και βιολογικής άμυνας των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στην 9η Διάσκεψη Αναθεώρησης των Κρατών Μερών της Σύμβασης για την Απαγόρευση των Βιολογικών και Τοξινών Όπλων (BTWC), οι Αμερικανοί αντέδρασαν «ιδιαίτερα οδυνηρά» στις προτάσεις να παγιωθούν στο τελικό έγγραφο τα γεγονότα των παραβιάσεων από τις Ηνωμένες Πολιτείες των κρατών και της Ουκρανίας των υποχρεώσεων βάσει του BTWC και της διεξαγωγής στρατιωτικών βιολογικών δραστηριοτήτων τους.

Επιπλέον, το ρωσικό υπουργείο Άμυνας πραγματοποίησε ενημέρωση στη Γενεύη για τα αποτελέσματα μιας συμβουλευτικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο. «Παρουσιάστηκαν τεκμηριωμένα στοιχεία ότι με την οικονομική, επιστημονική, τεχνική και υποστήριξη προσωπικού των Ηνωμένων Πολιτειών, πραγματοποιήθηκαν εργασίες στο έδαφος της Ουκρανίας με συστατικά βιολογικών όπλων και πραγματοποιήθηκαν μελέτες παθογόνων ιδιαίτερα επικίνδυνων και οικονομικά σημαντικών λοιμώξεων. », είπε ο Κιρίλοφ.

Διευκρίνισε ότι παρασχέθηκε υλικό βίντεο ως επιχειρήματα που αντικατοπτρίζουν τη θέση Ρώσων και διεθνών εμπειρογνωμόνων, καθώς και μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων και συμμετεχόντων στα προγράμματα του Υπουργείου Αμυντικών Απειλών των ΗΠΑ (DITRA).

«Ένας από αυτούς είναι ένας πρώην υπάλληλος του Ινστιτούτου Ερευνών του Στρατού των ΗΠΑ, ο Ρίτσαρντ Μπόσερ, ο οποίος επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά το γεγονός ότι διεξάγονται εργασίες με επικίνδυνα παθογόνα σε ουκρανικά βιολογικά εργαστήρια που χρηματοδοτούνται από το Πεντάγωνο», είπε ο Κιρίλοφ.

Ο επικεφαλής της αμερικανικής αντιπροσωπείας, Kenneth Ward, αρνήθηκε να απαντήσει στις κατηγορίες της Ρωσίας για παραβιάσεις του BTWC. «Η Μόσχα δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να ακούσει τις απαντήσεις των ΗΠΑ σε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με τα βιοεργαστήρια στην Ουκρανία και ως εκ τούτου σκοπεύουμε να αρνηθούμε οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση», ανέφερε ο Ουάρντα ο Κιρίλοφ.

Τελευταία τροποποίηση στιςΣάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2022 07:57